onsdag 15 augusti 2012

Ska bara, sa Cissi Kungberg

Likt Alfons Åberg har jag en tendens att tänka att "Det gör jag sen". Typ blogga. Lite för länge mellan inlägget, ska försöka bättra mig.

Vad finns att säga nu då?
Vardagen is back.
Fredde började jobba i måndags och barnen började dagis efter sommarstängningen.
Jag jobbar intensivt nu (7 nätter på raken) men i gengäld är jag långledig över nästa helg då vi är på Gotland.

Lille Panda flyttade förra tisdagen & nästa vecka är det dax för Blixten också. En perfekt familj dök upp och vi tog beslutet att låta honom flytta, trots att vi hunnit fästa oss vid honom.
Vi är jättenöjda med att alla valparna fått bra hem, det känns jätteviktigt och vi skulle aldrig sälja till någon som inte känns helt ok.

I helgen var det utställning i Ronneby. Fredde ställde Alliz (resultatet glömmer vi ;-)) & jag gjorde min andra aspiranttjänstgöring. Jag blev godkänd & har därmed bara en gång kvar innan jag får jobba själv :-)
Kommande helg är det utställning i Norrköping. Fredde åker själv för jag är mellan jobbnätter så jag får vackert sova.
Helgen efter det ska vi ställa två dagar på Gotland. Ska bli jättekul och blir det bara hyfsat väder blir det en kanonhelg :-)

Inga kommentarer: