lördag 5 maj 2012

Vad ska man säga.

Nu har det gått nästan en vecka sen jag bloggade sist. Igen.
Gänget i valplådan växer & verkar må väl. Tänk, i morgon är de en vecka redan!
För övrigt har veckan bestått av inskolning med Caspian, han var utan oss på dagis torsdag & fredag f m så nu är han redo att börja "på riktigt" på måndag.
Jag har jobbat första natten på några veckor så nu återgår tillvaron till det mera normala för oss, förutom att Fredde är sjukskriven då.

Tyvärr är jag lite låg & trött men jag hoppas det går över. Det beror delvis på ekonomin, delvis på min dåliga självdisciplin & därmed efterföljande "ångest" eller vad man ska säga. Jag MÅSTE ta tag i vikten igen, och alla dåliga vanor, men jag orkar inte just nu. Misslyckad, det är mitt mellannamn.
God natt.

Inga kommentarer: